Regulátor / usmerňovač s technológiou MOSFET
Náhradný diel v pôvodnej kvalite
Táto nová technológia obnovila koncepciu trojfázových regulátorov rebríka. Už niekoľko rokov používajú tieto zariadenia kremíkové riadené usmerňovače (SCR), ktoré poháňajú nadbytočnú energiu z generátora na zem, čím udržujú napätie batérie stabilné.
To bolo všeobecne prijaté a ukázalo sa ako adekvátne pre malé a stredné veľkosti generátorov v motoroch s vnútorným spaľovaním. Avšak nová regulačná technológia založená na tranzistoroch MOSFET sa stáva stále obľúbenejšou pre lepší výkon a mnoho ďalších zaujímavých výhod oproti SCR.
Dopyt po energii v moderných motocykloch a ATV sa dnes zvyšuje použitím ďalších elektronických modulov, ako je vstrekovací systém, vysoko účinné osvetlenie, rad príslušenstva atď. Stále viac. To znamená, že veľké množstvo energie prichádza z generátora a regulačný spínač SCR nebude schopný ho ovládať.
Hlavným dôvodom je nízka energetická účinnosť, vnútorné straty regulátora vedú k prehriatiu a predčasnému poškodeniu, keď prúdy väčšie ako 35A sú vedené cez regulátor. Výsledkom je, že technológia SCR dosiahla limit a preto sa neodporúča u veľkých vozidiel s vysokou spotrebou energie.
Za účelom vyriešenia vyššie uvedeného problému bolo nutné znížiť straty v okruhu. Keď je SCR aktívny (generátor prúd k zemi), tam je vysoký pokles dopredného napätia (asi 1.5V @ 35A), pretože to funguje ako výkonová dióda. Keď sa prúd zvyšuje, strata energie (napr. Teplo) sa zvyšuje paralelne.
STRATA JEDNOTKY (W) = TRUP AKTUÁLNY (A) X STRATA NAPÁJANIA (V)
výhody:
- RIADIACE ZARIADENIA S 3-FÁZOVÝM ZÁVITOM S VYSOKÝM ENERGETICKOU ÚČINNOSŤOU
- VÝSTUPNÉ NAPÁJANIE DO 50A
- PRESNÉ ELEKTRONICKÉ OVLÁDANIE BATÉRIEHO NAPÄTIA ZABRÁNUJE UŽÍVATEĽOVI ZAPNUTIE
- Nižšie vykurovanie vedie k vyššiemu životu
- REŽIM NASTAVENIA NÍZKE NAPÄTIE, AK VOZIDLO NIE JE POUŽITÉ
Na rozdiel od iných tranzistorov môžu byť tranzistory MOSFET navrhnuté ako napäťovo riadené spínače, pretože úplne odlišná polovodičová architektúra ich robí efektívnejšími pri manipulácii s energiou.
Keď sa používajú, chovajú sa ako nízkonapäťový vysokoprúdový odpor, ktorý vedie celý prebytočný prúd generátora do zeme. V dôsledku toho je pokles napätia veľmi nízky (menej ako +/- 0,2V @ 35A) a strata výkonu je drasticky znížená. To má priamy vplyv na nižšie vykurovanie zariadenia a dlhú životnosť regulátora.
Technológia MOSFET sa v posledných rokoch neustále zlepšuje kvôli širokému uplatneniu v oblasti spotrebnej a priemyselnej elektroniky. Integrovaná technológia polovodičov ponúka vyššie zaťaženie v obmedzenom priestore s vynikajúcou účinnosťou. Navyše umožňujú rýchlejšie spínanie, vyššiu spoľahlivosť a lepšiu kontrolu pri ťažkých záťažiach.
Výkon usmerňovača diódy je ďalším dôležitým faktorom, pokiaľ ide o rozptyl výkonu. Vzhľadom k tomu, že všetky výstupné prúdy prúdia cez ich, musia ponúknuť obrovskú robustnosť a stabilitu, rovnako ako efektívne riadenie prúdu. Naše MOSFET regulátory používajú vysoko účinné prúdové usmerňovače s extrémne nízkymi napätiami, ktoré zabraňujú prehriatiu a spĺňajú vyššie uvedené požiadavky.
Interný regulátor bol kompletne prepracovaný tak, aby zodpovedal požiadavkám tranzistora MOSFET. Napätie batérie je neustále monitorované tak, aby zodpovedalo výstupnému prúdu v rôznych situáciách spotreby. Nové elektronické riadenie zabraňuje použitiu vedenia zapaľovania, znižuje počet pripojení a zjednodušuje káblovú topológiu. Má tiež nízku spotrebu energie v pohotovostnom režime, čo vedie k veľmi malému vybitiu batérie pri nepoužívaní vozidla.
Táto nová technológia umožňuje zvýšiť výstupný výkon regulátora až na 50A pri zachovaní vynikajúcej regulácie napätia. Ďalšie výhody, ako je znížené vykurovanie, vysoká účinnosť a pokročilé elektronické riadenie, robí tento nový regulátor prvou voľbou na riadenie akumulátorového cyklu vášho vozidla.
Určené pre motocykle:
Aprilia Caponord 1200 ABS VK000/VK001/VKA00/VKA01 - - 2014 2 125 BHP, 92 kw
Aprilia Caponord 1200 ABS VK000/VK001/VKA00/VKA01 - - 2015 2 125 BHP, 92 kw
Aprilia Caponord 1200 ABS VK000/VK001/VKA00/VKA01 - - 2016 2 125 BHP, 92 kw
Aprilia Caponord 1200 ABS VK000/VK001/VKA00/VKA01 - - 2017 2 125 BHP, 92 kw
Aprilia Caponord 1200 Rally ABS VKB000/VKB001 - - 2015 2 125 BHP, 92 kw
Aprilia Caponord 1200 Rally ABS VKB000/VKB001 - - 2016 2 125 BHP, 92 kw
Aprilia Caponord 1200 Rally ABS VKB000/VKB001 - - 2017 2 125 BHP, 92 kw
Aprilia Caponord 1200 Travel Pack ABS VK000/VK001/VKA00/VKA01 - - 2014 2 125 BHP, 92 kw
Aprilia Caponord 1200 Travel Pack ABS VK000/VK001/VKA00/VKA01 - - 2015 2 125 BHP, 92 kw
Aprilia Caponord 1200 Travel Pack ABS VK000/VK001/VKA00/VKA01 - - 2016 2 125 BHP, 92 kw
Aprilia Caponord 1200 Travel Pack ABS VK000/VK001/VKA00/VKA01 - - 2017 2 125 BHP, 92 kw
Arctic Cat/Textron Alterra 550 XT EPS EFT - - - 2016 1
Arctic Cat/Textron Alterra 550 TRV EPS EFT - - - 2017 1
Arctic Cat/Textron Alterra 550 TRV XT EPS EFT - - - 2017 1
Arctic Cat/Textron Alterra 570 SE 4WD EFT EPS - - - 2021 1
Arctic Cat/Textron Alterra 570 4WD EPS - - - 2021 1
Arctic Cat/Textron Alterra 600 4WD EPS - - - 2022 1 45 BHP, 33 kw
Arctic Cat/Textron Alterra 600 XT 4WD EPS - - - 2022 1 45 BHP, 33 kw
Arctic Cat/Textron Alterra 600 LTD 4WD EPS - - - 2022 1 45 BHP, 33 kw
Arctic Cat/Textron Alterra 600 SE 4WD EPS - - - 2022 1 45 BHP, 33 kw
Arctic Cat/Textron Alterra 700 4WD EFT - - - 2017 1
Arctic Cat/Textron Alterra 700 TRV 4WD EFT - - - 2019 1
Arctic Cat/Textron Alterra 700 TRV XT 4WD EFT EPS - - - 2019 1
Arctic Cat/Textron Alterra 700 XT 4WD EFT EPS - - - 2019 1
Arctic Cat/Textron Alterra 700 SE 4WD EFT EPS - - - 2021 1
Arctic Cat/Textron Alterra 700 4WD EPS - - - 2021 1
Arctic Cat/Textron Alterra 700 TRV 4WD EPS - - - 2021 1
Arctic Cat/Textron Alterra 700 TRV 4WD EPS - - - 2022 1
Arctic Cat/Textron Alterra 700 EFT - - - 2016 1
Arctic Cat/Textron Alterra 700 TRV EFT - - - 2017 1
201,90 €
168,25 € bez DPH